12 September 2009

KEMBALI KEPADA ALLAH...

Pasrah Segalanya(De-hearty)
Pernah hati ini terguris
Dengan fitnah yang ku mahu menghiris
Sehingga terasa diri ini hilang
Kerana tiada siapa yang sudi membela...

Kutabahkan hatiku harungi hidup
Biarpun tiada siapa yang menemani
Keseorangan aku di laluan sepi
Ditinggalkan mereka yang aku percayai.....

Namun aku tahu ada hikmahnya
Setiap segala yang menimpa diri
Ku serahkan segala padamu tuhan
Yang berkuasa jua mencipta
Kerana engkau maha mengetahui
Segala pa yang terbuku di hati

Ya-allah tidak ku terdaya lagi
Menahan dugaan yang mencabar ini
Terasa bagai luka telah ku temui
Mengakhiri segala yang telah ku mulai

Ya-allah engkau lindungilah aku
Berkatkanlah aku dengan limpahan iman
Agar tabah ku menghadapi dugaan
Agar tidak ku terhenti di pertengahan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan